Kundservice

Att prata med någon får de flesta till. Skillnaden för våra uppdragsgivare ligger i vem vi pratar med, när vi pratar med dem och varför.

Hos oss är kunden i fokus: oavsett om detta är en existerande eller potentiell kund är det viktig för oss att kunna tillföra ett mervärde för kunden – som också skapar mervärde för våra partners.

Vi har erfarenheten, idéerna och verktygen till att skräddarsy kommunikationsbehovet. Till detta har vi trygga konsulter som håller dialogen med kunderna.

Vårt erbjudande är brett, samtidigt som det handlar om kommunikation och hur vi kan tillpassa den bäst möjligt. När vi jobbar med våra uppdragsgivare ser vi alltid på möjligheten till att involvera kunddialogen, vid att kombinera våra tjänster och ta nya verktyg i bruk som kan effektivisera arbetet – både när det gäller förberedelser, genomförandet av samtalen på inkommande eller utgående dialog och hur vi rapporterar resultaten som skapas.

Svarstjänster, kundtjänst, kundnöjdhet, brillian score, Overflow, Svarstider, Callcenter, vi ökar er försäljning, tillväxt, personalomsättning, mötesbokning, leadsgenerering.
  • Mötesbokning

  • Försäljningsaktiviteter

  • Lojalitetssamtal

  • Onboardingssamtal

  • Marknadsundersøkelse

  • AML-aktiviteter

  • Inhämting av samtycke

  • Kundservice

  • Overflow

  • Live chat

  • Konsultarbete